Driving school - A good complement

Hello Det finns fyra trafikskolor att välja mellan i Skara. Titta in hos alla för att jämföra och se vilken du känner för, kanske har du redan fått rekommendationer av vänner och/eller föräldrar.

Det jag vill att du funderar över är hur det kommer att fungera mellan dig och din lärare, ni skall umgås en längre tid och då skall det kännas rätt för dig.

För mötet med trafikskolan behöver du inte förbereda dig, de som finns där kommer att hjälpa dig vidare. Då du har valt en trafikskola önskar jag att du är mer förberedd, att du redan har fått hem ditt körkortstillstånd som du tar med dig till din trafikskola. Det gör du inför första gången du skall köra (det är inte tillåtet för en trafikskola att hålla i en lektion om du inte visar upp den, en kopia kommer att behållas av trafikskolan)

Combine

Combine