Knowledge is stability

Trafikskola i Skara

Trafikskolan -
med dig i centrum

Hello Teorikunskapen är mycket viktig för körningen och tvärt om.

Oavsett om du har lättast för teorin eller för körningen skall båda kunskaperna följa varandra.

Den del som du upplever som enklast kan ta överhand och resultera i att du vid uppkörning kankse missar andra delen av provet. Då blir du tvungen att göra om den del du inte klarade och det inom två månader.

För att få med sig båda delarna inför provet kommer jag att skapa förutsättningar som gör det möjligt för dig att lyckas. Dock är det du som måste göra arbetet.

Conny Lindgren - trafiklärare

More books

Trafikskola i Skara

Trafikskolan -
med dig i centrum

Teorikunskapen är mycket viktig för körningen och tvärt om.

Conny Lindgren - trafiklärare

More books