Keep it up - Drive Plenty

Trafikskola i Skara

Trafikskolan -
med dig i centrum

Hello MHello ängdkörning är alltid rätt. Att kombinera trafikskolan med att ha en eller flera handledare är en mycket god tanke.

Det är bra att se trafikskolan som den enhet som ger läxorna och att handledarna är de som hjälper till med läxan.

För att handledaren skall få bättre möjlighet att hjälpa dig,
är han/hon/de välkomna att följa med på körningen.

Där kan de fråga ut läraren, studera vad som händer och samtidigt se hur trafikläraren utför sitt pedagogiska arbete.

Samtal i bilen mellan andra än elev - trafiklärare, är det alltid du som bestämmer nivån. Du är här för att lära dig köra.

Conny Lindgren

Konkör

Trafikskola i Skara

Trafikskolan -
med dig i centrum

Mängdkörning är alltid rätt. Att kombinera trafikskolan med att ha en eller flera handledare är en mycket god tanke.

För att handledaren skall få bättre möjlighet att hjälpa dig,
är han/hon/de välkomna att följa med på körningen.

Conny Lindgren

Konkör