Respect , humility and considerate - For you

Trafikskolan med fokus på dig

Respekt, ödmjuk och hänsyn.

Hello Jag (bilden till höger) är personen som ser dig, som hör på dig och som sätter dig helt i fokus.

Jag gillar att prata och är intresserad av det mesta.
Jag är nyfiken på dig som person och på dina intressen, kanske är det samma som mina, annars får jag förmodligen lära mig något nytt.

Mina tidigare arbeten har format mig till den jag är idag och alla människor som jag har träffat har alltid gett mig nya funderingar.

Eftersom jag ständigt är nyfiken av mig ser jag fram mot nya bekanta, kanske är det du som korsar min väg genom att bli elev på Lindgrens Trafikskola.

Det som är viktigt för mig som trafiklärare är att alltid visa respekt, vara ödmjuk och hänsynsfull.
Min filosofi är att alla har rätten till ett körkort om det finns möjligheter.

Vissa har lässvårigheter (dyslexi), då gäller det att hjälpa till på ett annat sätt.
Det kan vara andra hinder med, exempelvis ADHD, som gör att det finns ett annat behov.

Jag har gått på utbildningar i bland annat Psykologi, Pedagogik (Stockholms och Göteborgs universitet) även utbildning i hur jag skall möta personer med olika behov.

Oavsett vem du är kommer jag att möta dig med respekt, du är en person lika viktig som andra.

Conny Lindgren

Trafikskolan med dig i fokus

Respekt, ödmjuk och hänsyn.

Jag gillar att prata och är intresserad av det mesta.

Min filosofi är att alla har rätten till ett körkort om det finns möjligheter.

Conny Lindgren