Gain knowledge - Read a´lot

Trafikskola i Skara

Trafikskolan -
med dig i centrum

Hello Teorilektionerna som ges på traikskolorna i Sverige är till för dig, att utnyttja denna möjlighet är smart. Du som elev kommer att få en fördjupad kunskap och förståelse.

Ute i trafiken kommer du att finnas när du har kämpat färdigt, det kommer många andra göra med. Genom att ha en fördjupad kunskap och förståelse i kombination med respekt, ödmjukhet, tolerans och glädje, blir det bättre för alla, även för de som har missat poängen.

Har du valt att ta körkort skall du prioritera både teorin (djupinlärning) och praktiken (mängdkörning), vänner och annat socialt liv får ske i andra hand. Om du har en hög prioritet på körkortet kommer det att vara lättare på flera sätt och det kommer troligtvis även bli mindre kostsamt.

På Trafiksolan Conny Lindgren får du som inskriven elev gå på teorilektionerna flera gånger om du vill, det är 5 lektioner totalt.

Jag ser mer än gärna fram emot att du går flera gånger och att du ställer alla de omöjliga frågorna som jag skall svara på, bara för att du är viktig.

Vänligen
Conny Lindgren - trafiklärare.

Conny Lindgren Theory
Conny Lindgren - Theory

Trafikskola i Skara

Trafikskolan -
med dig i centrum

Vänligen
Conny Lindgren - trafiklärare.

Conny Lindgren Theory
Conny Lindgren - Theory