We support you - Let´s work together

Hello De flesta trafikskolor har möjlighet att ge dig extra stöd i teorin.

Det finns hjälp att få när det gäller exempelvis dyslexi (svårighet att läsa m.m.). Undersök vilken hjälp du kan få av trafikskolorna och vad det kostar, nivån på hjälpen och priset varierar.

Trafikskolan Conny Lindgren erbjuder hjälp bland annant genom köp av lättlasta böcker, privat teorilektion (ingår inte i inskrivningen) och tester för förlängt prov och muntligt prov som ansöks hos Trafikverket m.m. Hör av dig och jag berättar mer.

De flesta trafikskolor har möjlighet att ge dig extra stöd i teorin.