Extra stöd för dig - Muntligt

De flesta trafikskolor har möjlighet att ge dig extra stöd i teorin.

Det finns hjälp att få när det gäller exempelvis dyslexi (svårighet att läsa m.m.). Undersök vilken hjälp du kan få av trafikskolorna och vad det kostar, nivån på hjälpen och priset varierar.

Lindgrens Trafikskola erbjuder hjälp, bland annant genom privat teorilektion (ingår inte i inskrivningen) och tester för förlängt prov och muntligt prov som ansöks hos Trafikverket m.m. Hör av dig så berättar vi mer.

Muntlig hjälp

De flesta trafikskolor har möjlighet att ge dig extra stöd i teorin.

Muntlig hjälp