Boka när du vill

Bokning

Bokning av körlektioner sker via Ingemar (kontoret) på telefonnummer 0705250425 (sms är bäst). Glöm inte att nämna tider du ej kan, ex. skolprovtillfällen. Du måste vänta på en bekräftelse innan lektionen är bokad.

Om du har en handledare eller flera kan du alltid ta med dom när du övningskör, för att de skall få bättre möjlighet till att hjälpa dig. Tänk på att höra dig för i god tid innan lektionen.
Det är bra att se trafikskolan som den enhet som ger läxorna och att handledarna är de som hjälper till med läxan.
I bilen kan de fråga läraren, studera vad som händer och samtidigt se hur trafikläraren utför sitt pedagogiska arbete.
Observara dock att det är alltid du som bestämmer nivån när det gäller samtal i bilen mellan andra än elev - trafiklärare. Du är här för att lära dig köra.

Conny Lindgren

bokning elevcentralen