Ett sätt att Om-Umgås

Det är okej att avboka lektioner, det måste bara göras i tid.

Avbokningar går endast att göra på vardagar (vardagar som inte är en helgdag (röd dag), exempelvis nationaldagen 6/6).

Senast klockan 12:00 vardagen innan lektionen skall det göras och du måste få det bekräftat att det är mottaget.

Sker det inte enligt ovan kommer kostnaden för lektionen ändå att finnas kvar för dig.

Att avboka kan ibland behövas och vad det är för anledningen har ingen betydelse, bara det görs enligt ovan.

Beror avbokningen på sjukdom är det självklart att det kan göras när som helst, fast då krävs det att du har ett sjukintyg från vårdcentral eller liknande för att kostnaden för lektionen skall avskrivas om det sker senare än klocka 12:00 vardagen innan, enligt ovan.

Conny Lindgren.

omboka
Ombokning

Det är okej att avboka lektioner, det måste bara göras i tid.

Conny Lindgren.

omboka